شکلات تلخ برای از بین بردن میکروب های روده بسیار موثر می باشد
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 446
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 731
بازدید کل : 131664
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : سه شنبه 5 فروردين 1393, 21:2
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

شکلات تلخ برای از بین بردن میکروب های روده بسیار موثر می باشد

خوردن شکلات مدت های زیادی است که شناخته شده، به ویژه شکلات تلخ، دارای مزایای بسیاری برای سلامتی می باشد. اگرچه تابحال مطالعات مختلفی بر روی این ماده خوردنی انجام شده است، اما همچنان رمز و رازی در خواص آن وجود دارد. در حال حاضر، محققان دانشگاه Louisiana State اعلام کرده اند که شکلات تلخ برای از بین بردن میکروب های روده بسیار مفید می باشد.

محققان یافته های خود را در بیست و هفتمین نمایشگاه و نشست ملی انجمن شیمی آمریکا (ACS) ارائه داده اند. آنها نشان دادند که برخلاف باکتری های بد حاضر در روده همچون Clostridia و برخی از E. coliها، که در اثر التهابات موجب نفخ، اسهال و یبوست می شوند و باکتری های خوب همچون Bifidobacterium و باکتری های اسید لاکتیک، مصرف شکلات تلخ ترکیبات ضد التهابی را تولید می کند.

پروفسور John Finley، کسی است که برای اولین بار بر روی اثرات شکلات بر روی انواع مختلف باکتری ها در معده پژوهش هایی را انجام داده است. وی بیان کرده زمانی که این ترکیبات ضد التهابی توسط بدن جذب شده باشند، آنها در بلند مدت خطر ابتلا به سکته قلبی را با کم کردن التهاب بافت قلبی و عروقی کاهش می دهند.

این تیم با استفاده از یک سری از لوله های آزمایش به عنوان یک مدل دستگاه گوارش که شبیه ساز هضم طبیعی بوده، سه نوع از پودرهای کاکائو مختلف را تست کرده اند. پودر کاکائو یک عنصر مهم از شکلات است که حاوی ترکیبات چند آنتی اکسیدان و مقدار کمی از فیبر رژیم غذایی می باشد، که هضم و جذب هر دو بطور ضعیفی در معده انجام می شود، اما توسط میکروب های خوب هنگامی که به روده بزرگ می رسند نیز مصرف می شود. با استفاده از باکتری های موجود در مدفوع انسان، این تیم نیز این مواد غیر قابل هضم را به عنوان آنزیم های بی هوازی مورد استفاده قرار داده است.

به گفته پروفسور Finley: "در مطالعه ما مشخص شد که فیبر تخمیر شده و پلیمرهای بزرگ پلی‌فنول‌ها به مولکول های کوچک تر تبدیل شده، که به راحتی جذب می شوند. این پلیمرهای کوچکتر فعالیت های ضد التهابی را نشان می دهند."

پروفسور Finley می گوید: " ترکیب فیبر با پروبیوتیک ها (prebiotics) در کاکائو همچنین می تواند به تبدیل پلی‌فنول‌ها (polyphenolics ) آنتی اکسیدان به ترکیبات ضد التهابی در معده کمک کند که او معتقد است به احتمال زیاد به بهبود سلامت شخص کمک بسزایی می نماید."

او می گوید: "وقتی پروبیوتیک ها را مصرف می کنید، میکروب های سودمند روده افزایش می یابد و هرگونه میکروب نامطلوب در روده که موجب مشکلاتی در آن می شود را نیز نابود می کند." وی افزود: "ترکیب شکلات تلخ با میوه های جامد مانند انار می تواند مزایای بیشتری را فراهم آورد."


نظرات شما عزیزان:

كانون ازدواج آسان آذربايجان غربي
ساعت16:59---16 فروردين 1393

به نام پيوند دهنده قلب ‌ها
با سلام خدمت مديريت محترم وب سايت پيش به سوي علم
به اطلاع مي رساند وبگاه کانون ازدواج آسان جوانان آذربایجان غربی راه اندازي شد.
با هدف ترویج سنت حسنه نبوی ازدواج برای ارائه خدمات در خدمت شهروندان است.

کانون ازدواج آسان جوانان آذربایجان غربی تلاش برای تسهیل این امر « برپایی جشن مراسم ازدواج از قبل عقد تا پایان مراسم با 750 هزار تومان و تامین جهیزیه با دو ميليون و 600 هزار تومان» با کمترین مبلغ را در سرلوحه امور خود قرار داده است.
این کانون با استعانت از ذات اقدس الهی و به پشتوانه خیرین به دنبال ثبت در وزارت کشور در این مسیر معنوی گام بر می‌دارد.
منتظر ديدگاه شما در وبگاه كانون ازدواج آسان آذربايجان غربي هستيم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شکلات تلخ برای از بین بردن میکروب های روده بسیار موثر می باشد, شکلات تلخ, فواید شکلات تلخ, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی,
تبليغات